Ermenistan, Ukrayna ve Gürcistan’a 162 ton kayısı ihraç etti -
Ermenistan, Ukrayna ve Gürcistan’a 162 ton kayısı ihraç etti
Ermenistan Ekonomi Bakanı Gevorg Papoyan, 18 Haziran’daki kabine toplantısında Ermenistan’ın 1-17 Haziran tarihleri arasında 411 ton sera sebzesi ile çilek ve yaklaşık 1.8 milyon adet çiçek ihraç etti.
Hacimlere göre, ihracat coğrafyası şu şekildedir: Gürcistan, Özbekistan, BAE, İran, Ukrayna, Bulgaristan, Kıbrıs, Letonya, Romanya, Çekya, Avusturya, Hollanda, Fransa, Belarus, Kazakistan.
Bakan Papoyan, kayısı ihracatının da başladığını belirterek şu ifadeleri kullandı: “162 ton kayısı ihraç ettik. İlk ihracatlar dün Ukrayna ve Gürcistan’a gerçekleştirildi.”
Bu haber ermenihaber kaynağından gelmektedir.
Haber metninde yer alan görüşler haber kaynağı (ermenihaber) ve yazarına ait olup,
bolsohays.com sitesi haber hakkında herhangi bir görüş üstlenmemektedir.
Opinions expressed are those of the author(s)-(ermenihaber). They do not purport to reflect the opinions or views of bolsohays.com