Ermenistan, oturma izni başvuru hizmetleri dijitalleştiriyor -
Ermenistan, oturma izni başvuru hizmetleri dijitalleştiriyor
Ermenistan İçişleri Bakanlığı Göç ve Vatandaşlık Servisi, 1 Kasım 2026 tarihinden itibaren ülkede oturma izni statüsü alma süreçleri kapsamındaki hizmetlerin tamamen dijitalleştirileceğini duyurdu.
“Yabancılar Kanunu”nda yapılan değişikliklerin sonucu olarak, 1 Kasım 2026 itibarıyla Göç ve Vatandaşlık Servisi’ne yapılacak oturma izni başvuruları için yeni bir sistem devreye girecek. Uygulamaya konulacak yeni yazılım sayesinde tüm işlemler ve takibatlar elektronik ortamda yürütülecek.
Yapılan bu yapısal değişiklikler nedeniyle, mevcut “migration.e-gov.am” elektronik platformu ile “Early One” uygulaması üzerinden sunulan hizmetlere 1 Kasım’dan itibaren erişilemeyecek. 1 Kasım ve sonrası için randevu almış olan yabancı uyruklu vatandaşlar, Ermenistan oturma izni başvurularını yeni kurulan elektronik sistem üzerinden gerçekleştirebilecekler.
Bu haber ermenihaber kaynağından gelmektedir.
Haber metninde yer alan görüşler haber kaynağı (ermenihaber) ve yazarına ait olup,
bolsohays.com sitesi haber hakkında herhangi bir görüş üstlenmemektedir.
Opinions expressed are those of the author(s)-(ermenihaber). They do not purport to reflect the opinions or views of bolsohays.com